Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

2018 - har vi nått våra mål?

Kategori: Allmänt

Ja har vi nått våra mål 2018? Nja.. 2019 ska bli ett bättre år! 
 
GÖSTA : 
* Få honom i form och hålla honom i form.
* Få hans hudproblem i någonlunda schack. 
* Kunna gå 6 km/ 3-4 ggr i veckan. 
* Hålla sig smärt och haltfri. 
* Ha livskvalité.
* Vara en aktiv sällskaps hund.   
Gösta fick spondylos och blev bara sämre och sämre i sin kropp. Trotts smärtstillande och lugn vardag i sommar hettan fick han somna in 1 månad innan hans 4 års dag. Önskar verkligen jag kunde gjort mer 💚. 
 
GRETA: 
* Återhämta sig från mammaledigheten. ✔
* Få 2 till diplom i NW 1 och nå NW 2.
* Starta i öppenklass i viltspår.
* Svensk viltspårschampion. 
* Ställa ut på några utställningar.   ✔
Greta har återhämtat sig bra efter sina valpar. Vi har tävlat 1 gång i nosework och ställt ut 3 gånger under året. 
Vi har börjat med canicross under hösten vilket vi båda tyckte var otroligt roligt och vi ska fortsätta med detta 2019! 💖
 
Gertrud:
* Lära känna varandra ✔
* Gå valpkurs - gick en brukslydnad och spår kurs. 
* Utställning valpklass ✔
* Utställning juniorklass ✔
* Introducera spår ✔
* Introducera nosework klass 1.  - hon är introducerad i etiketten kong. 😊
* Testa på rallylydnad - blev att vi  satsade på lydnad och bruks istället vilket vi båda tycker är roligt men vi kanske testar oss på detta 2019? 
 
Jag och Gertrud har verkligen fått ett bra band, hon är en liten matte gris 💙 
Vi har även hunnit med att kolla patella - UA. 
Kommentera inlägget här: