Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

Julklappar samt lite shopping på jula.

Kategori: Allmänt, Förare, Förberedelse valp

Fått lite i julklapp och gett maken lite, sen så var vi på jula i går:D
 
 
 
 
julklappar från svärmor och svärfar :)
 
Maken och jag fick även var sin
:D
Sen fick vi presentkort på rilo:D
och lite annat som inte är hund relaterat ;)
 
Sen var vi ju på jula i går och jag shoppade :
Underställ till maken..
 
var sin buff som är i samma matrial som underställen:)
 
ett par vantar som man kan hålla på med mobilen samtidigt med.. fast står blueware på fingret.
Maken köpte ett par för några dagar sen och jag ville också ha sådana ;)
 
 
en handduk som ska ligga i bilen :)
 
och en boll som vi ska ha vid träning (den gröna).
Kommentera inlägget här: