Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

17/12 2015

Kategori: Allmänt

Har gått igenom alla hund saker och fått sålt på 4 koppel och ett halsband :D
Skönt att rensa ur allt som inte används så att andra kan få nytta av det :)

Sen så i början av nästa vecka kommer förhoppningsvis min stora Hurtta beställning..
Då Penny hade med sig 2 helstryp, 2 rundsydda koppel som jag trodde snart skulle gå sönder, en nosgrimma och en väska som hon kan bära.. och en hel del leversnittar, några grisöron, märgben, choklad för hund och så var det något mer.. så har det blivit att köpa en hel del grejer till henne :)

Först så har hon fått låna ett fleece täcke från Greta, som iochförsig sitter bättre på Penny än på Greta, men ja ;)
Sen så hade jag ett halvstryp halsband liggandes som jag tycker känns bättre att använda än helstryp.
Hittade en begangnad hurtta sele på fb.
Jag hade öven köpt läderkoppel både till Greta och Penny innan vi hämtade hem Penny, nu börjar det bli ''slitet'' så man får bättre grepp och så :D

Sen så har jag beställt lite från Lunnagårdens hund på fb:
(det här är saker jag tycker och vill att mina hundar ska ha, och sen i sina färger :D )

* Hurtta halvstryp - i färgen Kantarell
* Hurtta uppdaterade y-sele - Kantarell
* Hurtta Outdoors torrent regntäcke - korp
* Hurtta summit parka - korp
* 2 st Hurtta Comfort tröja, en till Greta och en till Penny, i två olika färger :)

Kommer lägga upp bilder på allt sen när det kommit :D
Kommentera inlägget här: