Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

Ultraljud och titthålsoperation.

Kategori: Allmänt, Förare, Förberedelse valp

Nästa fredag är det den 6 Feb, då ska Stina (eventuellt blivande mamman, till vår valp) på ultraljud och se om det finns några små valpar där inne! Hoppas Hoppas :D
 
Samma dag ska jag in och göra en titthålsoperation för att se om jag har Endometrios.
Riktigt skrämmande samtidigt som det är skönt att äntligen få veta!
 
På ett sätt vill jag få reda på om det är några valpar i magen innan operationen för att kunna vara i en glad bubbla och tänka på valpen, men om det inte är några valpar där inne så skulle jag bara bli ännu mer deppig.
Men får ju inte ha telefonen påslagen på sjukhuset ändå :/..
 
Börjar kännas mer verkligt att vi faktiskt kanske snart har en liiiten valp i vår familj :D
Kommentera inlägget här: