Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

27 Maj 2016

Kategori: Allmänt

I dag blev det jobb 14-20 som tur är har mensvärken hållt sig borta under dagen men börjar nu komma tillbaka.. men blir snart att lägga mig för i morgon blir det jobb 7-10 sen kommer svärföräldrarna på besök. 
Robin och svärfar ska fixa med elen in till innerdelen I hundgården och jag har tänkt försöka rensa ogräs om regnet håller sig borta 👍 
 
Igår kväll hade jag så fruktansvärt ont att jag visste nästan inte vart jag skulle ta vägen, sist jag hade så ont fick jag åka in till akuten och få en spruta i rumpmusklen 😝 och den hjälpte faktiskt! 
Men som tur var hjälpte vetekudden igår och livmodern lugnade ner sig 😊
 
Hundarna har flera ggr kunnat vara ensamma hemma långa stunder men i dag hade visst bestämt sig för att tigga på bädden när husse var ute i hundgården och fixade 😝
Kommentera inlägget här: