Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

V.52 Måndag - Fredag

Kategori: Allmänt

Måndag: jobbade 7-14 , efter jobbet åkte jag hem och hämtade Robin så åkte vi in till stan för att kolla mellandagars rea.. slutade med att vi köpte/beställde :
*kyl och frys från Samsung 
 
 
 * Electrolux torkrumlare ( HT33K8126 ) , som dock inte var på rea. 
 
* 70 cm bred häll med automatiak kastrullavkänning och booster, från elektrolux. 
Så nu har vi bara en ugn kvar att köpa. Har tittat ut en som det lutar åt att det blir.  Så skönt att ha så mycket bestämt och beställt nu! 
 
Sedan åkte vi till media markt för att kolla lite och blev två nya abonnmang då Telenor knappt funkar här.. och där med var sina telefoner, högtalare m.m. 😜 
 
Tisdag: jag skulle jobba 08-14 men slutade kl 13 istället för att vi åkte mot smålandstenar för att träffa Greta och hennes valpar 😍 
 
Onsdag: ledig dag med mensvärk och 0 lust till något blev att jag och Gösta mös i soffan hela dagen 😂
 
Torsdag: vek tvätt, körde igång 1 maskin tvätt, promenad med Gösta och träna honom, städade toaletten, städade i ordning lite och dammsög innan jag åkte till jobbet för jobb 13-21. 
 
Fredag: jobb 7-14. Hämtade upp Gösta efter jobbet på makens jobb och åkte mot hundklubben för noseworks träning.. varken jag eller Gösta hade sig själva på rätt plats.. Jag känner mig slutkörd efter ett par långa veckor där jag även sovit väldigt dåligt. Nu är jag ledig 3 dagar så förhoppningsvis har jag snart laddat upp batterierna igen 😊 
 Svärföräldrarna är här och firar lite jul och vi fick fina julklappar 😊👍
Kommentera inlägget här: