Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

Dag 5 på kostschema

Kategori: Allmänt

Dag 5 på kostschemat från Kostdoktorn! Mår redan mycket bättre och känner mig starkare både psykiskt och fysiskt. 
Vågen stog i dag på - 1.9 kg sedan i söndags! Men viktigast av allt är att jag mår så bra 😍
 
Har börjat lyssna på podden sockersystrar, som hjälper mig otroligt mycket och jag har länge vetat att jag är sockerberoende men nu inser jag verkligen att det är sockerberoende jag har! 
 
Beställde 2 böcker i dag: Sockerbomben 3.0 och 56 kg's nya bok: Åses kök. Ska bli spännande! 
 
 
 
Beställde även från proteinbolaget: 
* D-vitamin 
* B-vitamin 
* Magnesium 
* Omega 3 
* En burk PWR 
* Ett flak NOCCO.
 
Funderar även på att beställa boken : Beroendehjärnan 
Någon som har läst den? 
Kommentera inlägget här: