Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

V.48

Kategori: Allmänt

Måndag: jobb 15-21. 
 Blev en liten runda innan jobbet. Mycket mer fick jag inte gjort i dag 😅
 
Tisdag: jobb 8-14 och bowling samt grillbuffé på kvällen med jobbet. 👌 jag kom hem till nystädat hem och 2 tjejer som gått en runda med husse 😊. 
 
Onsdag: jobb 7-14. Gick en runda på 3,5 km på kvällen 😊. 
 
Torsdag: Robin tapetserade färdigt vardagsrummet och jag tvättade fönsterna och la bumull samt satte i innanfönsterna och tejpade! Vilken skillnad det blev på värmen 😍. 
Måste laga innerbågarna till sovrummet med 😊. 
Satte även fram de nya adventsljusstakarna i vardagsrummet. 
 
Blev ingen promenad i dag pga underkylt regn. 
 
Fredag: jobb 14-21. Jag städade hela hemmet och fixade samt började julpynta lite innan jobbet. 
 
Lördag: jobb 07-15 fortsatte fixa hemma med julpyntet efter jobbet och på kvällen gick vi 3,5 km 👌
 
Söndag: jobb 13-21
Vi mätte ut hur mycket list vi behöver innan jag åkte till jobbet. 
Robin satte taklist i gamla köket, köpte taklist till vardagsrummet, köket och entrén. Och gick en sväng med flickorna på ca 3,5 km. 
Han är bra min make 😍
Kommentera inlägget här: