Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

Uppdatering 9 April 2019

Kategori: Allmänt

Har tagit en paus från att göra för mycket utan bara när lusten faller in.. 
Sakta men säkert hittar jag motivation till husrenovering, läsa mina böcker och min egen träning! M.m. 
 
Under mitt uppehåll här ifrån har Greta blivit 4 år (7 mars), ännu är hon sin uppfödare med sina valpar som blir 7 veckor i morgon! 😊
 
Gertrud har gjort röntgen och fick ED 0 och HD C. 
Vi har kommit med på 1årig brukskurs med inriktning spår 😁. 
Nästa månad ska hon göra BPH! 
 
Vi har kommit igång med att få upp lister i kök och  gamla kök så de ska jag spackla, shellacka och måla. 
Några av listerna har jag redan börjat måla. 
Vi har även börjat renovera vårt kontor så där är det kvar lite spackling, målning av lister och tak samt sätta list runt nya öppningen till nya delen av övervåningen! och sätta upp tapet! 
Jag ska även måla skrivbordet och hitta en passande kontorsstol.. har hittat en men har inte lust att ge 2500 för en stol 🙈. 
 
I Söndags köpte jag mig en ny aktivitetsklocka då Gertrud tog en tugga på min gamla för ca 2 månader sedan.
Skulle köpt den när jag gått ner 10 kg 2019 men blev Grattis till - 7,6 kg istället. 
 
I dag visade vågen - 8,4 kg 2019!! Om 1,2 kg så har jag nått ett stort delmål som jag kämpat 2 - 2,5 år med! 💪 
Kommentera inlägget här: