Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vĂ„r husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel đŸ„°

MĂ„l 2019 😊

Kategori: AllmÀnt

Mina mÄl med bÄde mig sjÀlv och flickorna 2019: 
 
Gemensamt mĂ„l Ă€r ocksĂ„ att röra oss 3,5 km - 1 mil om dagen (vare sig det Ă€r cykling, springa, gĂ„). Helst vill jag att vi skulle röra oss 1 mil om dagen. Men svĂ„rt nĂ€r man jobbar oregelbundna tider och bor pĂ„ landet. Är inte sĂ„ lockande att gĂ„ runda i skogen kl 05 eller 22 i kolsvart mörker.
 
Mig sjÀlv: 
* Äta LCHF (helst strikt). 
* NÄ min mÄlvikt.
* TrÀna styrka 3 ggr i veckan + cardio med flickorna.
 
Greta: 
*TrÀna barmarksdrag (canicross + cykel) och DW.
* FÄ 2 diplom till i nosework klass 1. 
* TÀvla i nosework klass 2. 
* Ev tÀvla i Rallylydnad nybörjare - fÄ 2 diplom till. 
* Bli svensk viltspÄrchampion. 
* UtstĂ€llning Öppenklass 
 
 
 
Gertrud: 
* Röntga HD/ED. 
* Ögonlysa. 
* BPH 
* MH
* Starta i Appellklass 
* starta i Startklass Lydnad
* Ev tÀvla Rallylydnad nybörjare. 
* TrÀna specialsök. 
* Börja trÀna barmarksdrag (cykel + canicross)  + DW beroende pÄ vad röntgen sÀger. (Har börjat intrucera cykeln). 
* UtstÀllning Juniorklass
* UtstÀllning Unghundsklass 
 
 
Kommentera inlÀgget hÀr: