Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

Älskade mamma ❤

Kategori: Allmänt

Har inte bloggat på ett tag då motivationen till det mesta varit borta efter att min älskade fina mamma gick bort bara ett par månader efter hennes cancer diagnos den 9 Februari. 
 Fredags 1 Mars var hennes begravning.. så otroligt tungt och overkligt. Kan fortfarande inte förstå att det är sant! 
Jag satt där på minnesstunden och kom på mig själv tänka "kommer inte mamma snart?".. 
Det är ofta jag har tänkt ringa henne då vi pratade titt som tätt om allt och inget.. vem ska jag nu ringa till? Vem ska jag ställa alla frågor till nu? 
Hon har varit stor stöttning för mig/oss under hela mitt liv och hon brydde sig om alla andra ända till slutet även om hon själv hade det otroligt tufft ❤. 
 
Min fina starka älskade mamma, en dag ses vi igen ❤
Älskar och saknar dig så otroligt mycket ❤
 
Kommentera inlägget här: