Team.pink.tails

En blogg om mitt liv med min man, vår husrenovering, mina hundar Greta, Gertrud & Ethel 🥰

Målen 2019

Kategori: Allmänt

 
Mig själv:
 * Äta LCHF (helst strikt). ✔️
 * Nå min målvikt - nej men - 14 kg sedan 1/1 2019.
 * Träna styrka 3 ggr i veckan + cardio med flickorna.  - tyvärr inte men hoppas 2020 blir ett förkylningsfritt år! 
 
Greta: 
*Träna barmarksdrag (canicross + cykel) och DW ✔️
* Få 2 diplom till i nosework klass 1. - fått 1 diplom 2019.
* Tävla i nosework klass 2. 
* Ev tävla i Rallylydnad nybörjare - få 2 kvalificerade resultat till. ✔️ 
* fått titeln RLD N ✔️
* Bli svensk viltspårchampion. - nej men startat 2 öppenklass spår. Ett 0a pris och ett 2a pris. 
* Utställning Öppenklass  ✔️
 Greta har även blivit mamma för andra gången i början på året och blev kasterad i November. 
 
 Gertrud: 
* Röntga HD/ED ✔️ = C/0
* Ögonlysa ✔️ = Distichiasis annars UA. 
* BPH ✔️ = 4:a på skott 11 Maj 2019
* MH ✔️ = 1:a på skott 14 September 2019
* Starta i Appellklass 
* starta i Startklass Lydnad ✔️
* Ev tävla Rallylydnad nybörjare. ✔️
* Träna specialsök ✔️
* Börja träna barmarksdrag (cykel + canicross)  + DW ✔️
* Utställning Juniorklass ✔️
* Utställning Unghundsklass  ✔️
Vi har gått en 1årig brukskurs som slutar i vår. 
Kommentera inlägget här: